niedziela, 8 lipca 2012

Naszyjniki inaczej

Tym razem jako chwila oddechu od drutów i szydełka.
Szkło weneckie (kwadraty o boku 2,5 cm), przedzielone drobnymi koralikami i małymi szklanymi pastylkami.
Szkło weneckie w brązach - odcienie bursztynu,
na cienkim sznureczku, przedzielone mieszanką drobnych koralików.
Naturalny koral filipiński, przedzielony metalowymi kulkami, zapięcie na magnes - rewelacja, zapina się bez problemu.
 Talarki z turkusów i kule z howlitu, uzupełnione elementami w kolorze starego złota/ patynowanego mosiądzu (?). 
Nie tylko do zwyklej białej bluzki.
Granatowy howlit, przedzielony elementami w kolorze srebra.
Prosty i uniwersalny, znakomicie pasujący do strojów z dżinsem.
Chryzokola z dodatkiem szkoalnych koralikow i ażurowych metalowych kulek.
Naszyjnik na większe wyjście.
Chryzokola jest ciężka stąd uzupełnienie lekkimi elementami ażurowymi.
I jeszcze szydełkowo drutowe nowości.
Oczywiście Diva batik z mieszanką drobnych koralików.
Tym razem, przed zeszyciem, owinęłam część końcową wokół początku i kolory się przeplatają.
I zupełna nowość - naszyjnik z włóczki Forever Crochet.
Ta włóczka jest cieńsza od Divy i łatwiej nawlec na nią koraliki.
Forever crochet nie układa się w pasy jak diva Missisipi tylko w kolorowe łatki, bo kolory często się zmieniają - co 5-8 oczek łańcuszka.

3 komentarze:

  1. Pięknie zaprojektowana biżuteria. Właśnie się tym zainteresowałam, więc zaczerpnę od ciebie kilka pomysłów, dobrze? :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że Ci się podobają moje naszyjniki i oczywiście serdecznie zapraszam do wykorzystywania pomysłów - ja też czerpię inspirację z biżuterii oglądanej w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko cudne, kocham szkło weneckie i mam chyba z 12 par kolczyków ale ani jednego naszyjnika a Twoje są śliczne i bardzo podoba mi się koral filipiński:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.