sobota, 26 grudnia 2009

Mikołaj łaskawy był

W tym roku nawet gwiazdowe prezenty wspierają moją pasję
Oto moje nowe nabytki:

Jeszcze nie wiem co z nich będzie.
Dziś próbowałam się zaprzyjaźnić włóczką baba,
produktem adriafilu (100 % wełny merino, wg opisu druty nr 9-10).

Piękna jest bardzo - wspaniałe kolory i przyjemny materiał, ale na razie trudna w obyciu. Całe popołudnie kombinowałam co z niej zrobić - wykonałam conajmniej 10 próbek,  na szczęście włóczka łatwa do prucia. Mam już pomysł co z tego będzie, ale przedstawię dopiero jak skończę, żeby nie zapeszyć.

Pod choinką znalazłam także książkę 126 motywów szydełkowych, wydaną przez oficynę Read Me. Oto pierwszy motyw, w moim wykonaniu:

I jak tu nie lubić szydełka? W takich detalach jest niezastąpione, a cieniowa włóczka Padisah (ulubiona, niezastąpiona itd.) pozwala unikąć łączenia różnych nitek :-)

2 komentarze:

  1. Kamizelka z poprzedniego wpisu kapitalna ! ;)
    A zakupy, ... świetne ! ;)

    Pozdrawiam: Przemek
    www.Szydelko-i-druty.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry:)
    ślicznie proszę o schemat tego kwiatka, będzie mi bardzo pasować do czapki, którą właśnie zrobiłam:)
    pozdrawiam
    gabriela
    mój mail ciri2001@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.