czwartek, 15 kwietnia 2010

O kolorach kocyków

Kocyki dziecięce to wdzięczny temat robótek. Ja też kilka ich popełniłam, gdy moje dzieci były małe. To było moje pierwsze spotkanie z techniką przeplatania wg Kursu robótek na drutach Debbie Bliss. A oto efekty - w rzeczywistości kolory sa nieco inne, ale niestety nie mam póki co szans na światło dzienne do zdjęć:
Koc powyżej należy do mojego najstarszego, dziś już pełnoletniego syna.
Do dziś jest używany, co szczególnie mnie cieszy. Wykonany ponad 15 lat temu z wielu różnych włóczek podobnej grubości, w większości mieszanek wełny i akrylu

Ten koc jest nieco młodszy (ma około 8-10 lat) i jest bardzo ciepły bo wykonałam go z włóczki Alize Velluto. Dziś służy mojej najmłodszemu synkowi, który ciągle dopytyje się kiedy wezmę na druty cos dla niego.

1 komentarz:

  1. Bardzo interesujące twoje kocyki. Świetnie dobrane kolory, oryginalny wzór. Myślę, że te kocyki są ważne dla Twych dzieci - zrobiła im je przecież mama.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.