niedziela, 13 czerwca 2010

Już po weekendzie

Letnie weekendy są dziwnie krótkie - zanim się na dobre zaczną już jest niedzielny wieczór. Na wszystko dziwnie mało czasu, a na robótki w szczególności.
Mimo wszytkich przeciwności udało mi się skończyć kamizelkę z włóczki, którą dostałam w ramach secretpalowej wymiany.
Kamizelka według tego wzoru. Wzór bardzo przyjemy i prosty w wykonaniu, ale aby przekonać się jak wygląda w praktyce zrobilam jako próbke kamizelkę dla lali.
Jeśli kamizelka ma być szersza (większa) to trzeba zrobić dłuższy prostokąt - jakkolwiek dziwnie to brzmi. (Wiem z doświadczenia, bo pierwszy zrobiłam za szeroki i prułam do samego spodu). Po zeszyciu długość pracuje rownież na szerokość. Wydaje mi się, że przypomina to wyroby z koła - jeśli mają być szersze to są też dłuższe. Dlatego w rozmiarze 46 kamizelka jest zdecydowanie dłuższa niż w wersji oryginalnej.
Ściągacz na drutach 4,5 mm, reszta 5,5 mm. Zużycie włoczki - prawie 40 dkg - mieszanka bawełny i modalu z Knit Picks.

4 komentarze:

  1. Fantastyczna kamizelka ,brak slow ,zeby opisac jak mi sie podoba . Oczywiscie zgadzam sie , ze czas wolny ucieka szybciej .

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi się tak bardzo podoba, że już szukam osoby - komu by to zrobić!Wg oryginału z tyłu jest także dośc wysoki ściągacz. Nie mogę sobie tego w głowie poukładać! Ale śmieszne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna ta kamizeleczka! Może ja tez taką zrobię... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.