sobota, 8 maja 2010

Kwiatki (11) - w komplecie z kolczykami

W wolnych chwilach wykańczam kolejne kwiatki - spinki i broszki.
I po raz pierwszy zrobiłam 3 pary kolczyków.
Oto 3 zestawy - w każdym broszka, spinka i kolczyki:

Z fioletową kostką


Z zieloną perłą 
 



Z pomarańczowym koralikiem


Pogodna wiosna nie sprzyja robótkom, ale i tak niecierpliwie wyglądam każdego słonecznego promyka. Za oknem niemożliwie zielono, z każdym dniem coraz bardziej. Już nawet dęby mają spore liście.
A gdy pogoda dopisuje (tak jak dzisiaj) rodzina ciągnie mnie na rower albo na spacer i czas szybko mija.
WIosna to także czas, gdy budzi się nasze życie towarzyskie - duży ogród i las za płotem są znacznie atrakcyjniejsze o tej porze roku, więc niemal co tydzień gościmy znajomych. A za chwilę zaczynamy sezon urodzinowo -imieninowy.
Nie samymi robótkami człowie żyje, ale gdy brakuje dwóch godzin do skończenia bluzeczki nie jestem zachwycona.
Jedno udało się i wdzianko z Kauni jest gotowe - zrezygnowałam z zapięcia więc wykończenie polegało na zaszyciu 6 nitek. I nie ma żadnego blokowania !!!
Mam nadzieję, że jutro, a najpóźniej w poniedziałek pokażę tęczowe wdzianko.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.