czwartek, 28 stycznia 2010

Znowu kwiatki

Zima za mrożna i zbyt śnieżna jest chyba przyczyną mojej aktualnej robótki (oczywiście robionej na zmianę z kilkoma innymi). Ta robótka to szydełkowy szal z kwiatków, a zresztą zobaczcie sami:

Mam już około 500 kwiatków, a będzie więcej,
bo ja już naprawdę chcę żeby przyszła wiosna.
Na przekór mrozom i śniegom zachciało mi się kwiatków i to pastelowych.
Szal mimo że ażurowy, zapowiada się cieplutko.
Robię z ostatnio kupionej Smyrny (100% wełny).
Wzór pochodzi z "Szydełkowych inspiracji" Sashy Kagan.
Polecam tę książkę - dla mnie, niezbyt wprawnej w szydełkowaniu, to prawdziwa skarbnica wzorów.
Każdy wzór jest dokładnie opisany i pokazany na schemacie.
Nic tylko szydełkować.

1 komentarz:

  1. już sie poprawiam chodziło mi o ten szal ja zrobię pierwszy rzą kwiatków ale jak przejść do następnego rzędu? może ty masz inny schemat bo mój jest kiepski pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.