wtorek, 30 marca 2010

Z robótkowej biblioteczki (2)

I jeszcze jeden nowy nabytek z bookdepository.
Zamawiałam jednocześnie z French girl knits, ale na dostawę czekałam 13 dni, chociaż książki były wysłane jednocześnie. Już niemal zwątpiłam, że książka dotrze, ale jest.
Przed zamówieniem przeglądałam w sieci i uznałam, że to coś dla mnie - nie lubię zeszywać elementów swetra, bo zawsze wychodzi mi nierówno, nieodpowiedni podkrój pachy itp. Lepiej wychodzą mi robótki w jednym kawałku.
Książka ciekawa, chociaż językowo trudniejsza niż poprzednia - nie ma ilustracji dotyczących technik dziergaia, a tylko opisy. Każdy model jest rozrysowany na schemacie, a poza tym sporo wskazówek dotyczących możliwych modyfikacji.
Na pierwszy ogień pójdzie:
Oczywiście z moimi modyfikacjami - tak już mam, że każdy model muszę nieco zmodyfikować.

1 komentarz:

  1. witam. Dzisiaj też ta książka do mnie dotarła, długo nie czekałam. Jeszcze jej nie przejrzałam ale myślę, ze będzie inspirująca :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.